Arisa "Guardando il cielo" lyrics

Translation to:bgenesfrhuptru

Guardando il cielo

Se tu mi chiedi cosa faccio in questa vita, amico mio,la sola cosa che so dirti è non lo so nemmeno io.Viviamo tempi troppo austeri, siamo animali di città.

Eppure sai che ogni notte prima di dormire ioche ho preso tutto da mia nonna faccio una preghiera a Dio;potrà sembrarti rituale, però a me dà serenità.

Con la certezza che ci siauna realtà che va al di là di questa comprensione mia –potrai chiamarla anche magia,per me adesso si chiama universo.

Ritornello:Stringo i pugni e rido ancora,ché la vita è questa sola;se un giorno un'altra vita arriverà,mi sono già promessa di non viverla in cittàe quindi

di ogni giorno prendo il buono;tanto a cosa serve a un uomosvegliarsi e dire che oggi non andrà?È troppo presuntuosa la previsione di una verità.

Se tu mi chiedi cosa faccio in questa vita, amico mio,la sola cosa che so dirti è non lo so nemmeno io.Viviamo tempi troppo austeri in queste stupide città.

Ma ho la certezza che ci siauna realtà che va al di là di questa comprensione mia –potrai chiamarla anche utopia,per me adesso è solo universo.

Ritornello:Stringo i pugni e rido ancora,ché la vita è questa sola;se un giorno un'altra vita arriverà,mi sono già promessa di non viverla in città!

Di ogni giorno prendo il buono;tanto a cosa serve a un uomosvegliarsi e dire che oggi non andrà?È troppo presuntuosa la previsione di una verità,di una verità,di una verità,di una verità…

Looking at the Sky

If you ask me what I'm doing in this life, my friendThe only thing I can tell you is that I don't even knowWe live in times too hardWe're city animalsStill you know that every night before I sleepI, that I learned everything from my grandmother, pray to GodIt might seem like routine to you, but it gives me peaceWith the certainty that there is

One truth that goes beyond this understanding of mineI could even call it magicFor me now it's called universeI clench my first and I still laugh, because life is only oneIf one day another life will comeI've already promised to myself I won't live it in a city, and soI take the best from each dayWhat do I need a man for anyway?Waking up and saying that it won't be a good dayThe prevision of a reality is too pretentious

If you ask me what I'm doing in this life, my friendThe only thing I can tell you is that I don't even knowWe live in times too hard in these stupid citiesBut I'm sure that there is

One truth that goes beyond this understanding of mineI could even call it utopiaFor me now it's called universeI clench my first and I still laughBecause life is only oneIf one day another life will comeI've already promised to myself I won't live it in a cityI take the best from each dayWhat do I need a man for anyway?Waking up and saying that it won't be a good dayThe prevision of a reality is too pretentiousOf a realityOf a realityOf a reality

Here one can find the English lyrics of the song Guardando il cielo by Arisa. Or Guardando il cielo poem lyrics. Arisa Guardando il cielo text in English. This page also contains a translation, and Guardando il cielo meaning.