Chiara Galiazzo "Vieni con me" lyrics

Translation to:bgdeenesfrhr

Vieni con me

Questo vento che soffia dentro di memi porta lontano ma immobile.Il mare è calmo, io mi chiedo perchéil cielo e lo stesso ma non l'orizzonteIl mio dov'è? E tu dove sei?

Se stai cercando anche tu come meun posto nel mondo di comete e luccioleallora veni con me,vieni con me

Stammi accanto un passo dalle favolela somma perfetta è io più te,io più te

Se stai cercando anche tu come meun posto nel mondo di comete e luccioleSe poi ci credi anche tu come meche per la felicità non si paga più nienteallora vieni con mevieni con me

Se stai cercando di scegliere come meun posto nel mondo in cui dipingere nuvoleallora vieni con me,vieni con me,vieni con me,vieni con me,vieni con me,vieni con me

Come With Me

This wind blowing into mebrings me far, but motionlessly.The sea is calm; I think to myselfwhy the sky be the same, but not the horizon.And where is mine?Where are you?

If you, like me, are in searchof a place in the world with comets and firefliesthen come with me,come with me.

Stay close to me a step in fairytails.The perfect sum is me plus you,me plus you.

If you, like me, are in searchof a place in the world with comets and fireflies;and if you believe, like me,that happiness is gratis,then come with me,come with me.

If you are trying to choose, like me,a place in the world where to paint clouds,then cone with me,come with me.

Here one can find the English lyrics of the song Vieni con me by Chiara Galiazzo. Or Vieni con me poem lyrics. Chiara Galiazzo Vieni con me text in English. This page also contains a translation, and Vieni con me meaning.