Mary Poppins (OST) "אצלי בבנק [A British Bank]" lyrics

אצלי בבנק [A British Bank]

(ג'ורג':) אצלי בבנק עובדים לפי הספר,מותר לחלום שזה יקרה גם כאן,כללים, משמעת וארגון,גורמים איזון,בלעדיהם- קטסטרופה! אנרכיה!התפוררות מוסרית! ברור שזו ממש חרפה!

(מרי:)

(ג'ורג':) שניהם עוד לא עברו כאן שנים קשות,חיים שלמים במתח לְמודי קרבות,בקיצור, אני נדהם לשמוע שהם כל היום עוסקים בקפיצה לתוך ציורים בקיר על הכביש, מסתובבים במרוצי סוסים, ציד שועלים, כן, טוב, אני לא מתנגד לזה ממש, זה חלק מהמסורת שלנו, אבל מסיבות תה על התקרה?! אני שואל אותך- מי עושה על התקרה מסיבות תה? או כל עיסוק מפוקפק אחר שאת עושה איתם!

להתאמץ לא צריך כאן,אתן לך עוד דוגמה,בכל מסגרת, כן, שתהיה מטרה!

מילים תמוהות כמו- סופר ק-אה... סופר ק- סופר ק...

(מרי:)

(ג'ורג':) ....ומה שעשיתם,לא יעזרו, זקוקים הם לשיחה!הם חייבים ללמוד לחיות,בלי הנחות,הם צריכים-

(מרי:) -ללמוד לחיות כמותך.(ג'ורג':) .(מרי:) הם צריכים ללמוד לספור כספים שבקופות,מיליון צפנים בסדר ושורות.(ג'ורג':) .(מרי:) כשיסתכלו על גרף ששוק ההון בו חם,תתחיל שם התרגשות של מניות.(ג'ורג':)(מרי:) הם ילמדו לנהוג קצת כמו אבא,(ג'ורג':)(מרי:) דרושה יושרה לצעוד בגאווה,(ג'ורג':) .(מרי:) מחר לפי הצעתך, באים איתך,ג'יין ומייקל בנקס שם לצידך!

Here one can find the lyrics of the song אצלי בבנק [A British Bank] by Mary Poppins (OST). Or אצלי בבנק [A British Bank] poem lyrics. Mary Poppins (OST) אצלי בבנק [A British Bank] text. Also can be known by title אצלי בבנק A British Bank (Mary Poppins OST) text.