Vasco Rossi "Dimenticarsi" lyrics

Translation to:en

Dimenticarsi

Ho allacciato con teHo allacciato un discorsoSon cambiato per teE ora sono diversoHo passato con teHo passato un infernoE ora sono per teAlla stregua di un altroDi' di no!...vale la pena o no?...se ti tocco non hai più freddo......di' di no!...dimenticarsi ...dimenticarsi...Ho bisogno di teMa è un bisogno diverso� che senza di teIo mi sento dispersoOra sono cosìCome tu mi hai chiestoE mi tratti cosìAlla stregua di un altroDi' di no!...vale la pena o no?...se ti tocco non hai più freddo......di' di no!Non ci credi, non ci credi Mai!Non ci credi, non ci credi Mai!Non ci credi, non ci credi Mai!Ho iniziato con teHo iniziato un percorsoSon cambiato per teE ora sono diversoDi' di no!...vale la pena o no?...di' di no......vale la pena?Non ci credi, non ci credi Mai!Non ci credi, non ci credi Mai!Non ci credi, non ci credi Mai!

Forgetting ourselves

I established with toI established a discourse with youI’m changed for youAnd now I’m another oneI’ve had with youI’ve had a hell of a life with youAnd now I’m for youLike another one

Say not!Is it worth or not?If I touch you you’re not cold…Say not!

Forgetting ourselves… forgetting ourselves…

I need youBut to a different needTo? Because without youI feel lostNow I’m whatAs you’ve asked meAnd you treat me whatLike another one

Say not!Is it worth or not?If I touch you you’re not cold…Say not!

You don’t believe, you never believe in it!You don’t believe, you never believe in it!You don’t believe, you never believe in it!

I’ve started with youI’ve started a routeI’m changed for youAnd now I’m another one

Say not!Is it worth or not?Say not…Is it worth?

You don’t believe, you never believe in it!You don’t believe, you never believe in it!You don’t believe, you never believe in it!

Here one can find the English lyrics of the song Dimenticarsi by Vasco Rossi. Or Dimenticarsi poem lyrics. Vasco Rossi Dimenticarsi text in English. This page also contains a translation, and Dimenticarsi meaning.