Hadag Nahash "קליפורניה - בהופעה California (live)" paroles

Traduction vers:en

קליפורניה - בהופעה California (live)

צאנו לטיול על ה-ROUTE ONEמימין עצים משמאל היםהאוטו גדול, את הדלק גומעהקרוז קונטרול תקוע על מאהכל כך יפה שבא לבכותדופקים סיבוב פרסה כל כמה דקות

עלינו למצפה להתסתכל על הפסיפיקאיזה יום יפה, אבסולוטלי טוריפיקאחי, תראה, הנה לוויתןנרכב לו על הגב עד ליפןנותן גז לוואן, ת'מנוע מדרבןאין כמו מכונית אמריקאית, אין.

אה אוווווו ווה...

נכנסנו לאולפן IN THE POCKETעם קצת מזל אנחנו נדפוק אתכל החרוזים ממש כמו חיים חפרנקליט את התקליט ונחזור לקו התפרבאולפן כולם מתלהבים מהציודוגם כן מהפרח שהביא לנו ה-DUDEיצאנו לאוורור ביערות ה-REDWOODנכנסו קצת עמוק הלכנו לאיבודשלוף ת'מצלמה ותן לו בתעודתחזיק ת'יד ישר, אתה חסר מיקודיוסי תפוס פיקוד ותן לו בעיבוד,יו, אחי, קלוט את ההדהוד!!!

אה אוווווו ווה...

סיבובים בלי סוףאחי תקלוט ת'נוףתעצור ת'מכונית ובוא נרד לחוףתדליק איזה קטנה שיהיה פה מה לשרוףקיבלתי את המנצ'יז אני חייב לטרוףבו'נה, אחי, קלוט, כלב ים האו האושאנן, אל תהיה מטומטם

קליפורניה קליפורניה את כזאת שווהבכיף הייתי עושה לך טובהקליפורניה קליפורניה את כזאת שווהבכיף הייתי עושה לך טובהקליפורניה קליפורניה את יקירתי,אני חייב לשאול, האם זה אמיתי?

אה אוווווו ווה...

Ici on peut trouver les paroles de la chanson קליפורניה - בהופעה California (live) de Hadag Nahash. Ou les paroles du poème קליפורניה - בהופעה California (live). Hadag Nahash קליפורניה - בהופעה California (live) texte. Peut également être connu par son titre קליפורניה - בהופעה California live (Hadag Nahash) texte.