The Notorious B.I.G. "Gimme the Loot" paroles

Motherfuckas better know
I'm a bad baad baaaad (Kid Hood)
Lock your windows
Close your doors
Biggie Smalls

[deep]
My man Inf left a TEC and a 9 at my crib
Turned his self in, he had to do a bid
A 1-to-3, he be home the end of '93
I'm ready to get this paper, G, you with me?

[shrill]
Motherfuckin' right
My pockets lookin' kinda tight
And I'm stressed
Yo Biggie, let me get the vest

[deep]
No need for that, just grab the fuckin' Gat
The first pocket that's fat, the Tec is to his back
Word is bond, I'mma smoke him, yo don't fake no moves
Treat it like boxing, stick and move! stick and move!

[shrill]
Nigga, you ain't got to explain shit
I've been robbing motherfuckas since the slave ships
With the same clip and the same 4-5
2 point blank, a motherfucka's sure to die
That's my word, nigga even try to bogart
Have his mother singing "It's so haard"

[deep]
Yes love, love your fuckin' attitude
Because the nigga play pussy, that's the nigga that's getting screwed
And bruised up from the pistol whippin'
Wheps on the neck from the necklace strippin'
Then I'm dippin' up the block and I'm robbin' bitches too
Up the herringbones and bamboos
I wouldn't give a fuck if you're pregnant
Gimme the baby rings and the "#1 Mom" pendant

[shrill]
I'm slamming niggas like Shaquille, shit is real
When it's time to eat a meal, I rob and steal
'Cause mom dukes ain't giving me shit
So for the bread and butter I leave niggas in the gutter
Word to mother, I'm dangerous
Crazier than a bag of fuckin' angel dust
When I bust my Gat, motherfuckas take dirt naps
I'm all that, and a dime sack. Where the paper at?

When he's sticking you, and taking all your money (Guru)

[hook]
Gimme the loot! Gimme the loot!

[deep]
Big up, big up, it's a stick up, stick up
And I'm shooting niggas quick, if ya hiccough
Don't let me fill my clip up
In ya back and headpiece
The opposite of peace
Sending Mom duke a wreath
You're talking to the robbery expert
Step into your wake with your blood on my shirt
Don't be a jerk and get smoked over being resistant
'Cause when I lick shots them shits is persistent

[shrill]
Goodness gracious the papers!
Where the cash at? Where the stash at?
Nigga pass that
Before you get your grave dug
From the main thug, .357 slug
And my nigga Biggie got a itchy one grip

[deep]
1 in the chamber 32 in the clip
Motherfuckas better strip

[together]
Yeah nigga, peel!

[deep]
Before you find out how my blue steel feel

[shrill]
From the Beretta putting all the holes in ya sweata'
The money-getta', motherfuckas don't know betta'
Rolex watches and colorful Swatches
I'm digging in pockets, motherfuckas can't stop it

[deep]
Man niggas come through I'm taking high school rings too
Bitches get strangled for their earrings and bangles
And when I rock her and drop her, I'm taking her doorknockers
And if she's resistant: Blakka! Blakka! Blakka!

[shrill]
So go get your man bitch
He can get robbed too

[deep]
Tell him Biggie took it
What the fuck he gonna do?

[shrill]
Man I hope apologetic
Or I'm a have to set it
And if I set it
The cocksucker won't forget it!

[hook]

[shrill]
Man, listen
All this walking is hurting my feet
Ooo money looks sweet

[deep]
Where?

[shrill]
In the Isuzu jeep

[deep]
Man I throw him in the Beem
You grab the fuckin' cream
And if he start to scream
Bom bom! Have a nice dream
Hold up
He got a fuckin' bitch in the car
Fur coats and diamonds
She think she a superstar!

[shrill]
Ooh Biggie let me jack her!
I'll kick her in the back
Hit her with the Gat

[deep]
Chill shorty, let me do that
Just get the fuckin' car keys
And cruise up the block
The bitch act shocked
Gettin' shot on the spot

[shrill]
Oh shit the cops!

[deep]
Be cool, fool, they ain't gonna roll up
All they want is fuckin' doughnuts

[shrill]
So why he keep lookin'?

[deep]
I guess to get his life tooken
I just came home, ain't trying to see central bookin'
Oh shit, now he lookin' in my face
You better haul ass 'cause I ain't with no fucking chase
So lace up your boots 'cause I'm about to shoot
A true motherfucka going out for the loot!

Take that motherfuckers (Ice Cube)