The Prince Of Egypt (OST) "Tsarich Le'Ha'amin (צריך להאמין) [When You Believe]" letra

Traducción al:en

Tsarich Le'Ha'amin (צריך להאמין) [When You Believe]

לתפילת הלבלא ברור אם יש מקשיבמשאלה נושאת תקווה נשלחת למרום

למרות כל הכאבוכל הסכנות סביבהרים הדפנו בלי שכלל ידענו איך ללחום

אכן קוראים ניסים למאמיןגם אם אין תקווה, עוד לא הורגיםיקרו הרבה ניסים למאמיןואם נמתין, נשיג אותםצריך להאמין

בעיתות אימהכשנשאות תפילות לשוואהתקוות כמו ציפורים עפות רחוק מכאן

ניצבת בדממה (ניצבת בדממה)לבי עולה לו על גדותיומפי פורצים הדיבורים שבי כלואים מזמן

אכן קוראים ניסים אם נאמיןגם אם אין תקווה, עוד לא הורגים (עוד לא הורגים)יקרו הרבה ניסים למאמין (למאמין)ואם נמתין, נשיג אותםצריך להאמין

"אשירה אל אדוניי, כי גאׂה גאה""אשירה אל דוניי, כי גאׂה גאה""מי כמכה, באלים, אדוניי""מי כמכה נאדר בקודש""נחית בחסדך, עם זו גאל""נחית בחסדך, עם זו גאל"משיח! משיח! משיח!

"אשירה אל אדוניי, כי גאׂה גאה""אשירה אל אדוניי, כי גאׂה גאה""מי כמכה, באלים, אדוניי""מי כמכה נאדר בקודש""נחית בחסדך, עם זו גאל""נחית בחסדך, עם זו גאל"משיח! משיח! משיח!

קוראים הרבה ניסים למאמיןעוד לא הורגים (עוד לא הורגים)יקרו הרבה ניסים אם נאמין (אם נאמין)ואם נתין נשיג אותם, נשיג אותם.צריך להאמין.צריך להאמיןצריך להאמין.

Aquí se puede encontrar la letra de la canción Tsarich Le'Ha'amin (צריך להאמין) [When You Believe] de The Prince Of Egypt (OST). O la letra del poema Tsarich Le'Ha'amin (צריך להאמין) [When You Believe]. The Prince Of Egypt (OST) Tsarich Le'Ha'amin (צריך להאמין) [When You Believe] texto. También se puede conocer por título Tsarich LeHaamin צריך להאמין When You Believe (The Prince Of Egypt OST) texto.