Madsen "Frieden im Krieg" lyrics

Translation to:elenfr

Frieden im Krieg

Du gehst deinen WegUnd ich gehe meinen WegDu weißt nicht, dass es mich gibtUnd ich kenne dich nichtDu lebst in deiner WeltUnd ich lebe in meiner WeltEine Freundschaft zwischen unsWäre eigentlich unmöglich

Manchmal kommt es vorDass die Wahrheit uns belügtManchmal treffen wir unsUnd schließen Frieden im Krieg

Manchmal kommt es vor,Dass die Wahrheit uns belügtManchmal treffen wir unsUnd schließen Frieden im Krieg

An einem Ort den es nicht gibtWerden wir uns berührnWir verstoßen gegen jedes PrinzipUnd schließen Frieden im Krieg

Peace in war

You go your wayAnd I go my wayYou don't know that I existAnd I don't know youYou live in your worldAnd I live in mineA friendship between usWould actually be impossible

Sometimes it happensThat the truth lies to usSometimes we meet each otherAnd make peace in war

Sometimes it happensThat the truth lies to usSometimes we meet each otherAnd make peace in war

At a place that does not existWe will touch each otherWe offend against every principleAnd make peace in war

Here one can find the English lyrics of the song Frieden im Krieg by Madsen. Or Frieden im Krieg poem lyrics. Madsen Frieden im Krieg text in English. This page also contains a translation, and Frieden im Krieg meaning.